fbpx

Concediul meu la Gural Premier Belek

Lantul Gural nu este asa cunoscut si cerut de turisti in Romania asa cum este Royal (Wings, Alhambra, Dragon, Holiday Palace, Seginus…) sau Delphin (Palace, Diva, Deluxe, BeGrand…).

Au doua hoteluri, Gural Premier Belek si Gural Premier Tekirova. Lantul hotelier s-a format in momentul in care asociatii de la AlyBey au decis sa isi imparta proprietatile (Alybey a rams cu Club Manavgat si Alybey Resort Sorgun, hoteluri foarte bune).

A venit luna Noiembrie, Targul de iarna, si am inceput sa imi caut chilipirul de 5* Deluxe.

Nu toti stiu ca pe Riviera Turceasca sunt hoteluri de 5* slabe, hoteluri de 5* bune si hoteluri 5* Deluxe (asta caut eu in concediu). La hoteurile 5* Deluxe simti ca nu se face rabat la nimic, nici o econimie in detrimentul turistilor, au foarte multe facilitati, toate serviciile sunt la cele mai intalte standarde si incearca sa ofere tot ce au ei mai bun.

Gural se incadreaza cu succes in aceasta categorie, dar este in acelasi timp un hotel orientat spre familii, cu infrastructura foarte buna pentru copii.

Este construit in stil turcec, are in jur de 20 de vile cu cate 2-3 nivele pe aproximativ 150000 mp. Mie imi plac hotelurile de genul acesta (holiday village) pentru ca sunt aerisite si iti ofera un sentiment de intimitate. Spatiul exterior generos se traduce in piscine multe si mari, mai multe terase afara, mai multe restaurante, mai multa liniste si implicit mai putina inghesuiala.

In Noiembrie, pretul a fost accesibil si mi s-a parut alegerea evidenta.

Ajuns la hotel am gasit o receptie micuta, am completat hartiile, am primit cardurile de la camera si ne-am suit bagajele in masinuta (hotelurile cu suprafata mare au masini electrice asemanatoare celor de pe terenul de golf pentru transportul bagajelor si alimentelor prin resort). In drum spre vila 19 am admirat gradina frumoasa si foarte bine ingrijita.

Am rezervat o camera dubla superior de 65 mp, foarte potrivita pentru o familie cu copii. Era un fel de apartament cu un dormitor dar fara living, era compusa dintr-un dormitor foarte mare cu un pat dublu, un pat single si o canapea extensibila, pe usa din fata stanga intrai in dressig, iar pe usa din fata dreapta in baie. Baia era speciala, era compusa din 3 spatii, un spatiu mai mare in care era lavoir-ul, o masuta de machiaj si o cada, separat prin perete si usa era toaleta si in al 3-lea spatiu, tot separat era o cabina de dus. Era foarte practic tot amsamblul pentru ca un adult putea face dus in timp ce copiii fac baie in cada.

Am ajuns destul de tarziu la hotel, Samabata seara la ora 22. Am lasat bagajele, am mancat ceva si am inceput sa exploram. Pe zona verde din spatele plajei incepuse o petrecere in aer liber, o petrecere in toate puterea cuvantului, cu lumini, animatori, sonorizare profesionista si tot ce trebuia. Am vazut ca organizeaza petrecerile de doua ori pe saptamana.

In perioada in care am fost in concediu hotelul era plin (550 de camere si apartamente cu o capacitate cumulata de 2000 de turisti). Am mers la plaja in prima zi, marea era agitata, valuri cam mari, nu am stat foarte mult. Totusi, am gasit sezlonguri disponibile fara probleme.

In spatele plajei, pe zona verde, era un teren de minigolf, un loc de joaca pentru copii si cateva sezlonguri pentru cei care doreau sa stea la umbra. Urma o terasa, o zona de lounge (zona de relaxare cu canapele) si zona in care se faceau spectacolele de seara. Tot in spatele plajei mai era o piscina mare, barul de la piscina si un restaurant unde se serveau gustari, urmate de locul de joaca pentru copii, terenul de fotbal unde seara organizau petreceri tematice pentru copii cu animatori costumati in diverse personaje, topogane gomflabile si jocuri specifice.

Zona cu topogani si piscinele pentru copii…..asta chiar mi-a placut. Aveau 4 piscine pentru copii, una cu doua topogane pentru potrivite pentru 4 ani + si apa de 60 cm, una pentru copii mai mici cu apa de 20 cm, topogane micute si nisip pe fundul apei, una de 80 cm adancime cu o corabie de pirati in mijloc si una cu 100 cm adancime in care apa era impinsa si se forma un fel de rau in care te lasai dus de apa.

Tot acolo era si zona cu topogane pentru adulti si copii mai mari. Sunt 7 topogane pentru adulti in total.

In aceiasi zona era un bar care servea bauturi si inghetata. La iesirea din aceasta zona era si un snack bar unde am servit de cateva ori pranzul.

Am sa ma rezum sa spun doar ca mancarea si bautura au fost foarte bune, fara sa intru in mai multe detalii.

Am ales si doua excursii optionale cat am stat in concediu, Land of Legends si Perge – Orasul Antic si Centrul Vechi din Antalya. Land of Legends este un parc de distractii acvatic cu multe topogane de apa si un spectacol cu delfini, beluga si leul de mare. Perge este un oras antic din perioada lui Alexandru Macedon, iar centru vechi din Antalya este foarte frumos. Recomand aceasta a doua excursie daca sunteti fara copii sau aveti copii mai mari.

Ce nu mi-a placut, seara gaseai cu greu o masa libera pe terasa restaurantului principal si chelnerii, cate odata, se miscau greu cu comanda de bauturi (asta si pentru ca erau foarte multi turisti).

Nu mi-a mai placut animatia seara, in 5 seri din 7 au chemat trupe de dans si ma saturasem de genul asta de spectacol.

Overall, cred ca este cel mai bun hotel din Turcia la care am fost in concediu (am mai fost la alte doua, Voyage Belek si Rixos Tekirova) si il recomand familiilor cu copii in mod deosebit.

Nu cred ca este foarte potrivit pentru cupluri.